2008年2月11日 星期一

0210妹妹的情書forum春茗聚會

昨天,就是903 forum妹妹的情書版的春茗大日子。


說是春茗,其實只不過是一般的fans club聚會而已,
難得一日可以就到時間出席,既然可以見到承恩和詠妍,
實在沒有不報名參加的理由呀~



這個山林道23號的門口,就是通往聚會地點的入口了。



目的地就是這個,二樓的音樂人家Musical Studio~ 上呀!



聚會時間定為14:00~17:00。


大家也比預定時間早到,
而意料之內的,詠妍和承恩遲到,
結果大家也無所事事的hea下hea下。



既然無野做,女生們開始攻擊forum罵戰參加者其中一位常客------森美仔。


所謂的攻擊,其實只是圍住佢影相,
有乜好影?唔知呀,佢又唔係特別靚仔......


不過最搞笑的是,森美仔反擊,
用手機影返佢地,點知影影下無電.......
唔係卦,Party都未開始喎...... =_=



這位默默工作的大叔,就是音樂人家的老細(應該係卦......)



至於有一部份男生,
才不會玩互拍這種無聊的行為,
索性三五成群聚賭一番。


感覺上出席的男生都比較成熟,
難怪party後女生們都上forum大呼男生們質素差!麻甩佬!



大約14:15,主角們到場了,
把大家的目光一下子全都吸引過去~



兩位搞手糖糖和Cheryl也一併負責MC工作,辛苦晒喇~


「大家坐埋D!輪流自我介紹一下!」


好緊張,到我自我介紹了!
「我係大豪丸邪鬼......」


點知詠妍和承恩齊聲說:「原來就係你!」


喂...... 駛唔駛咁大反應呀....... =_=


介紹完後,又叫大家講講自己網名的由來。
又講完,就開始食野.......


食物質素......
我只可以說,如果只是用來充饑的話,是可以接受的。



食到咁上下,開始玩遊戲了(唔好啦,我幾十歲人唔想玩喎......)。


玩乜野呢?
第一:世界之最
第二:收買佬
第三:感性之夜之forum後現代新詩王大賞選舉2008


原來也不止我一人是自閉仔,
基本上所有男生都唔係太願意玩......
太好了,有人陪!


誰知詠妍一聲令下:
「男仔都要玩!你地唔分組,我同你地分!呢四個一組,另外呢幾個一組。」


分啦分啦~反正我堅持唔玩,仲有其他組員玩~
開始玩喇!男生們都係唔願郁......


「大豪!出來!」


下?點解指明要我玩呀?
詠妍,妳唔好玩我啦~
好!我比面妳,我出來玩......



上圖呢位正在玩遊戲的靚仔,大有來頭:


佢,一舉手,會令少女們興奮尖叫!
佢,一投足,會令少女們舉機拍攝!
佢,一切一切,都令詠妍和承恩讚不絕口!
佢,正是迷倒妹妹版萬千少女的神秘版主------小富。



終於玩完遊戲,送晒獎品,
係時候到fans們最期待的簽名影相時間喇!


其實我好懷疑,詠妍和承恩會唔會樂在其中呢?
呢樣好似係佢地平日工作的一部份喎。



我還是自閉在一邊吧......
年紀大了,實在不習慣跟小朋友迫埋一齊問偶像拎簽名......



呢個時間,最好就係偷拍一下其他人喇~
開場前大家最想影的森美仔,而家企定定比我偷拍喇~
Wahahahahaaaaaaaaaaa~~~~~~~~



老細其實都幾休閒喎,我見佢上網睇賠率。
(影到個鐘喎,大約16:20,就快完場喇!)



諗住打發時間,同cwt吹左幾句水,
點知吹吹下,發現佢好似吹到唔想停,
算啦,都係拎部相機行埋去人群之中好過......


唔知詠妍係唔係見到我迫唔到埋去影相,
影影下佢見到我,突然彈出一句:「我要同大豪影!」


真係受寵若驚,如果唔係妳咁講,
我真係無機會同妳地合照~多謝妳呀~詠妍~
(亦都唔該晒版主小富幫手揸機影相~)



小富真係一舉手一投足都吸引大家的目光,
佢一話要同詠妍承恩影合照,即刻有十幾部相機一齊影!


見到呢個情境,連我都忍唔住影埋一份!



影到咁上下,詠妍和承恩就分開兩邊,
同fans們one on one影合照~


咦!承恩就站在身旁,偷拍一張吧......
(oh,sorry,影得妳有點肥......)



之後,承恩就要履行之前玩遊戲送出的獎品,
給感性詩人兼forum rum草------艾石,來一次塔羅占卜。
(很羨慕呢,可以跟承恩單獨相處)



最後當然就是來一張大合照吧~



一不離二,影多一張~
(老實說,大部份人我都唔記得邊個打邊個......)


影完大合照,大約五點十五分,散場!


因為之前自閉時飲了很多花茶,所以離場時去一去廁所,
點知,點解塊廁板濕晒架?唔通有人洗完手fing濕晒?
定係有女生痾到塊板濕晒?定抑或有男生去廁所唔拎起塊廁板咁缺德?
在我之前去廁所的是....... 我記得了,不過都係唔講喇~


臨走前,等電梯時,終於有機會跟詠妍one on one對話喇,
佢仲讚我上次送比承恩隻Pinky好靚呀~


本來我想話:「下次整隻比妳啦!」
不過都係硬生生將呢句野吞回,呢排太忙,都係唔好亂誇下海口,
況且,留返個quota,下次比個驚喜佢仲好啦~


以下是對今次Party的一點個人意見......


其實今次呢個party都算搞得幾好,雖然偶有悶場,但秩序良好,
加上大家不太熟絡,所以有部份人玩遊戲時不太投入,
下次如果要玩,就叫詠妍和承恩點名叫人出來玩(好似我咁.......),
這樣就可以避免無人肯玩的情況。

可以的話,下次多給詠妍和承恩說話,
例如叫她們說說對forum上的網友們的感想,
說說某些人做了甚麼,令她們留有深刻的印象,
總好過叫人自己講一些東西來加深自己在詠妍和承恩心目中的印象,
始終大家還是比較有興趣認識多一點咪後的詠妍和承恩唷~


希望下次我也可以抽到時間參加吧~
稍為可惜的是,找不到太多的機會跟詠妍和承恩談話呀~


 


 


沒有留言:

張貼留言