2009年6月7日 星期日

0606 妹妹妹妹《最好的時光2》簽名會 (下)


簽名會,繼續進行中。



簽名~合照~



簽名~合照~簽名~合照~



簽名~合照~簽名~合照~簽名~合照~



簽名~ 合照~簽名~ 合照~簽名~ 合照~簽名~ 合照~



簽名~ 合照~簽名~ 合照~簽名~ 合照~簽名~ 合照~簽名~ 合照~



我在場外影相,影得差不多了,係時候開始排隊簽名。



說起來,見過她們很多次,今次是我第二次向她們索取簽名。



上次《愛麗絲的夢醒時份》及《Can I have some flesh air》,
都沒有機會跟詠妍談過一句話呢......



就快輪到我喇~



還有幾個人就到我喇~



好喇!到我喇!



輪到我時,第一個簽名係二汶,而唔係MuiMui,
當二汶簽名時,佢問我叫乜名,我就話我叫「大豪」,
但二汶唔知邊個「豪」,阿wing就同佢講豪子個「豪」。
但最後二汶寫左「大毫」,我諗佢以為阿wing話毫子個「毫」。



承恩可能覺得二汶寫「大毫」個「大」字唔夠大,
所以將個「大」字的size加大了~



呢張相,承恩個咀仔真係好可愛,好可愛,好可愛呀~  



仲有幾個人,簽名會就完喇~



等佢地簽完名,然後影張合照~



簽名會正式結束,但大家仍然不願離開呢~



由於之後還有訪問,所以她們很快便離開了。



最後,三位都先後離開,
一眾讀者及fans也依依不捨的離開。


 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(完)


沒有留言:

張貼留言