2010年11月28日 星期日

1128 吳日言生日聚會


2010年11月28日下午二時至八時,
吳日言(Yan)的fans為她在銅鑼灣CEO Neway舉行生日聚會,
當日Yan大約下午四時到場,大家便為Yan慶祝生日。



由於我當日要返工,所以本來預算抽唔到時間出席,
但工作比預期中早完成,而且當晚買飛睇《死神鬥室》又未夠鐘,
於是便決定出席Yan的生日聚會。



其實我只是第二次見呀Yan,上一次是在書展,
所以今次其實是我第一次出席呀Yan的fans聚會,
但呀Yan雖然唔認得我,但佢唱完歌之後,
主動坐到我旁邊同我傾計、合照。



出席的朋友,大多是追隨呀Yan多年的fans,
由於唔知大家想唔想出鏡,所以就幫大家打打格仔吧~



有朋友跟呀Yan合照時,有另外兩人從後跳出來攏pose。



四人一齊睇拍出的照片效果如何......



後來玩一個名為「拍七」的遊戲,
結果呀Yan輸了,要罰唱歌......



呀Yan要唱自己的歌《點解問點解》,
一路唱,一路搵下自己幾時出現在MV中。



投入地唱歌中......



呀Yan像開show一樣,
把咪遞給觀眾,叫大家跟住一齊唱~





《點解問點解》



後來,呀Yan同我地傾傾下計時,突然接到電話......



原來電話是由她朋友打來,
等她的朋友來到,幫我們影大合照。



房內有一個青蛙形氣球浮在半空中。



接近八時,呀Yan的朋友來到......



大合照~



有朋友帶來一部即影即有相機,
於是呀Yan離開前,跟每位朋友影一幅即影即有照片,
並在照片上簽名留念~



還好我身上隨時隨地都有簽名筆,
現在可以大派用場了~



大家見到嗎?我的臉是輕輕貼著呀Yan的頭頂,
很久未試過跟女孩子如此親密地拍照了~



最後呀Yan再跟大家拍攝一些chok樣扮型的照片,
然後便跟她的朋友離開了,臨行前約定大家下次聚會再見~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言