2008年2月18日 星期一

商業二台《新年送大禮.鼠年祈福袋》


今日放工去了商台,因為上星期收到E-mail,
通知我去拿取forum活動送出的福袋。


甚麼活動?


二月十一日,forum管理員麻利有隻小綿羊出了這樣一個topic:


各位親愛的漫畫迷,
my903 將於新年期間送出幸運祈福袋等大家可以睇住漫畫過新年!
每個福袋裡面都有唔同類型漫畫,仲有機會得到CD, T-shirt同Cap帽添!

如果想得到呢D福袋,方法好簡單,
只要以"回覆帖子"方式
寫低你近日睇過既漫畫Comment,
連同漫畫書名/ 作者名稱
等等,
並於文章末段寫明:我想要福袋!  
就有機會被抽中,我地會個別以EMAIL通知你上黎商台領獎!


遊戲詳情:
只要寫低你對一本漫畫既感想,字數不限;
連同漫畫及作者名稱,以回覆本帖方式張貼,
我地就有專人審批你既參加作品。
得獎者將會獲得Email通知領獎詳情,
敬請留意你地用作登記my903 account既email address!

*個別漫畫只適合18歲以上人士閱讀,my903將按照會員年紀抽出福袋,會員不得異議。
** my903保留是次活動一切細則之最終決定權。


結果,我是第一個回覆麻利的人。


很快,就收到署名Maria Tang的E-mail,
Maria Tang就是麻利有隻小綿羊喇~


星期一至五9:00~18:00、星期六9:00~13:00
可以去商台領取福袋。



一看之下,基本上我只有星期一17:00~18:00可以抽時間上去,
無辦法,唯有今日收工立即趕去啦~


由於我一直有在my903 blog追看麻利的blog,
所以很想見見麻利。(雖然之前已經見過一次,不過已忘記了她的樣子了。)



17:45左右去到商台,接待處的阿姐通知了麻利,
誰知,把福袋拿出來的,不是麻利...... =_=


雖然我忘記了麻利的樣子,但仍有一點模糊印象,
不過拿福袋給我的女生,感覺上完全不是我心目中的麻利......


收到的福袋,入面的東西就在照片中,
吸引嗎?其實也不太吸引。


沒有留言:

張貼留言