2008年11月4日 星期二

森小歌劇團小孖俠「第四回.選拔」


神秘人聽到小旋風的說話後十分不滿:
「機械人唔係被你命令,你要學懂如何去配合機械人!」
說罷,神秘人便拂袖而去,留下小旋風獨個兒在碎碎唸......



過了不久,村長召見小旋風及小豆丁,詢問他們是否真的決定拆伙。
雙方甫一見面,初則口角繼而動武。村長見狀,決定接受他們的拆伙,
並打算稍後另選新的小孖俠,負責保衛卡通村。



鏡頭一轉,來到魔法少女世界,
只見小忌廉一臉怒氣:「邊個偷左我對砵仔糕?!」
此時,小豆丁慢條斯理的走來,並手執一個吃了一半的砵仔糕......



原來小忌廉一向都用砵仔糕作胸墊,用來加厚胸部。
小忌廉:「妳..... 妳食左我個砵仔糕!」
小豆丁:「下?砵仔糕咁甜,唔驚個胸被蟻咬?」
眾人:「係喎,被蟻咬腫左,就直頭唔駛用墊啦!」
小忌廉:「咁一陣等我捉幾隻蟻先,捉幾個隻好呢?兩隻?」
眾人:「兩隻?夠唔夠呀?」
小忌廉:「係喎!兩隻唔夠,捉夠六隻!」
眾人:「六隻?妳估妳係乳牛咩?嘩哈哈哈哈哈哈!」
小忌廉一臉尷尬,惱羞成怒的大喝:「咁不如捉兩條蛇啦!」
眾人立即鴉雀無聲............



此時,大家發現小賓女忙於整理她的新衣服。



眾人:「咁少布,妳唔驚走光?」
小賓女:「我就係想走光!令好朋友日的時候,全部男生都注意我!」



突然,村長向魔法少女發出指令:
「探測到有來自未來的怪獸出現,請魔法少女幫忙對付牠!」
可是,魔法少女們全都愛理不理,並用藉口推掉了村長的命令。
小豆丁內心感到有點忐忑不安....... 然而,下定決心跟小旋風拆伙的小豆丁,
決定不再理會甚麼保衛卡通村,專心融入魔法少女的生活。



小賓女:「我從來都未拍過拖架~ 小豆丁,妳呢?」
小豆丁:「我?三次......」
眾人大驚:「三次!?!?」
小豆丁:「唔係...... 其實應該係七次........」
眾人更驚:「七次!?!?!?!妳可唔可以教我地點樣識男仔呀?」
小豆丁一臉得意:「好啦~」



另一邊廂,機動部隊同樣接到村長的命令,
卻同樣以藉口推掉了村長,令小旋風感到有點不滿......
入夜,小旋風跟真嗣互訴心事。



真嗣:「我好失敗呀!拍過好多次拖,次次都被人飛。」
小旋風:「我都唔係好你好多咋!我之前都試過被好多女仔飛。」
真嗣:「原來我地都係同病相憐......」
小旋風:「一個人最緊要有信心,無信心同舊叉燒有乜分別?總之你要信自己!」
真嗣:「我本來唔係好明你講乜,但講到叉燒我又好似明明地。」



其後,談到小旋風仍未掌握跟機械人的同步率一事......
真嗣:「一個人最緊要有信心,無信心同舊叉燒有乜分別?總之你要信自己!」
小旋風:「我本來唔係好明你講乜,但講到叉燒我又......  咦!你做乜跟我講野?」



終於到了新小孖俠的選拔當日。



各式各樣,男男女女的卡通人物都聚集在一起。



各人都在村長及小旋風面前,盡展渾身解數!



最後,由多拉A夢及戴志偉勝出!



可是,小豆丁此時卻突然踩場,並說不認同選拔的結果!



並且帶同其他的魔法少女到場壯聲威!



小旋風及小豆丁,兩人針鋒相對,毫不退讓。
而村長卻全不插咀,只是自顧自的調戲其他少女......



完全沒有插手阻止兩人的意圖.......



最後更左擁右抱的攬女,享盡齊人之福.......


 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


沒有留言:

張貼留言