2009年1月2日 星期五

09年的運氣,已經用盡了......


灣仔太源街的鴻興,近日在店門外擺了一個檔口,
將一些賣唔去的死貨以特價促銷,自問一向沒有甚麼抽獎運的我,
見佢平平地,於是求其買幾隻來玩玩。


單是一隻飛越顛峰的500yen盒蛋,市價應該都起碼$30吧,
再加上另外幾隻,市價都應該要$20一隻,現在埋單只是$65而已~



第一隻,竟然係我最喜歡的雙子座撒卡!
基本上我抽中呢隻,這$65已經值回票價了!



第二隻,竟然中埋星矢!
雖然本身對於星矢不是太喜歡,
但好歹也是個主角呀!抽中他都不是容易的事呢!



第三隻,竟然繼星矢之後,再下一城,
中埋戴志偉(大空翼),天呀!今日發生乜事呀?
最後一隻飛越顛峰,唔通咁好彩,抽中我想要的Damage版Gunbuster?



可是,Damage版Gunbuster中不了,
卻反而中了更加rare的Secret版.......
死喇,今日唔記得買六合彩.......



我諗,整個09年我都不用再抽扭蛋/盒蛋,
因為我相信我的運氣已經在此一次過耗盡了.......


 


 


沒有留言:

張貼留言