2009年1月31日 星期六

執圖...... 好易?


早前,有朋友睇完我個blog,
問我做乜成日都貼呢D圖出來,
我問返佢轉頭,點解佢覺得唔應該貼,
原來佢覺得只係執走D字,應該好簡單,
只係click幾個掣就搞掂,唔值得分享。


我話俾你知,錯呀!


如果真係click幾個掣就好喇,
我執呢類圖,每次都係要憑空想像文字下面的圖是怎樣,
然後逐筆逐筆,慢慢畫出來,絕對唔係click幾個掣呀!


就以今次呢張圖為例,大家先看看下方的原圖,
粉紅色頭髮個女仔隻右手,被個「回」字遮住晒,
但完成品就有齊晒咁多隻手指,點整出來?
就係要根據左手,逐隻手指慢慢畫出來~


而家聽完我講,仲覺得易唔易?



沒有留言:

張貼留言