2009年4月3日 星期五

屎蟲與食鬼

我一直都認為「好人無好報」,
事實上的確如此......


呢兩日,在日班和夜班,
都先後因為枉作好人,而令自己受氣.......


日班有一個師奶一向都傻傻地,人稱「食鬼」,
行路行得超慢,有時行行下仲會轉來轉去,
簡直是嚴重阻礙公司的通道。


而更離譜的是,每次有男同事行過佢身邊,
佢都會破口大罵:「咁多地方唔行,係要行埋來,信唔信我告你非禮!」


妳無病呀?衰D講句,
全公司咁多後生女,邊個得閒非禮妳?


今日,我在公司內,
見到「食鬼」想入公司門口,
由於要進入,先要入password,
所以我行過順手幫佢開一開門。


點知一開門,佢就即刻彈開,
然後話:「我睇死你係咁架喇!」


乜呀?妳唔係想話,睇死我見妳入來,
於是特登行出去,承機非禮妳嘛?


我當聽唔到,就咁頂住度門,等佢行入來,
點知佢話:「唔駛你,我自己識開門!」


他媽的,去死啦你!
於是我立即閂埋度門!


夜班時,那個廢柴渣滓的屎蟲主編,
一向對於封面選材都極之無sense。


近日公佈了Wii版推出SD GUNDAM G Generation新作,
新加入Gundam Seed Stargazer系列,以及Gundam OO系列,
照道理,封面無可能唔用呢兩個作品的機體。


誰知,千挑萬選,佢竟然選了Master Gundam做封面.......


你有無病呀?唔識Gundam就問啦!
公司大把Gundam fans,你好揀唔揀,
揀隻舊作品的機體,而且仲唔係主角機?


於是我向屎蟲推薦用Gundam Stargazer及Gundam Exia,
而且仲分析俾佢聽點解要用呢兩部機,
但得出來的答案,竟然係繼續用Master Gundam,
問佢點解一定要用,佢就只係話:「總之我有我既理由啦!」


你估我唔知你條屎蟲,梗係之前向老闆推薦用Master Gundam,
如果突然換其他圖,驚老闆會責怪啦!


正一廢物!


但更離譜的是,佢竟然向老闆投訴,
話我對佢態度唔好,句句窒住晒!


我頂你個肺!
OK,我理得你死,
你以後封面放舊屎上去,
跌書跌到仆街,我都費事出聲喇!


總之,以後都係唔好做好人喇.........


沒有留言:

張貼留言