2010年1月28日 星期四

恭賀周永恆、趙頌茹大婚之囍!


今年圈中頭炮喜訊!現年25歲的音樂創作人周永恒(Roy),
與現年27歲,在黎明的Amusic擔任形象統籌的趙頌茹(Yu),
終於有情人終成眷屬,在今日(2010年1月28日)結束六年愛情長跑,
於葵芳的教堂註冊結婚!


記者發現,兩人早已在去年12月8日已遞表登記結婚。
當記者問到是否奉子成婚時,Roy說:「肯定唔係啦,
只係我地想快D結婚,因為我地係基督徒,唔想犯十誡,
做基督徒唔可以同居,又唔可以婚前性行為,我地都乖、
好保守,唔想犯誡,所以想快D結婚,今次係雙方o既協定。」


兩人今日到律師樓註冊,然後行禮,至於擺酒方面,
因為他們是基督徒,所以希望在復活節前後舉行,
並且一切從簡。談到如何求婚時,Roy說:
「買定戒指同花喺海邊向佢求婚,同佢講我愛你,
佢不知幾感動,一次就成功!」Roy又表示Yu十分喜歡馬爾代夫,
所以在這度假勝地度蜜月。



(On.CC網上圖片)


記者在日前致電兩人,Yu表示婚前兩人仍要忙工作,
她幫Janice Man試衫,而Roy則仍然忙著要開會:
「今日至抽到半個鐘陪佢買西裝同領呔註冊果日著,
而我會著一條白色裙行禮。」其後,兩人去Uniqlo睇西裝,
身為形象統籌的Yu,火速為Roy揀了件黑色西裝襯粉紅間條領帶,
還幫他拎埋戰利品,十分體貼。之後,Yu因趕開工打的離去,
慳家的Roy就等巴士,沿途見有人募捐亦慷慨解囊,
既慳家又有愛心,難怪Yu肯嫁給他了。


對於被問到將來有何打算時,
Roy向記者透露Yu計劃修讀神學,而他自己則有意做福音歌手,
曾涉毒案的他更已洗心革面,向阿叔周啟生認錯。


 


--------------------------------------------------------------------------


雖然兩人都不是大紅大紫的歌手,
但當年Yu的一首非主打歌《柚子》,
直至現在仍然是我最喜愛的本地流行曲之一,
本來想在此放它的MV出來跟大家分享一下,
可惜連Youtube都找不到這首歌的MV......
有興趣的話,自己去各大Karaoke點來聽聽吧~


 


 


1 則留言: