2010年8月19日 星期四

0818 幪面超人祭.香港2010.會場篇 (下)


今時今日,不論任何展覽,
相信都會有些Cosplayer或Showgirl吧,
原本以為場內會有一些幪面超人Cosplay,
可以跟參觀者合照,但卻一個都見唔到.......


不過,我曾經見過幪面超人555的Smart Lady和電王的Naomi,
但只見佢地跟隨工作人員走入員工的房間內,
之後就再無見過佢地在場內出現,
就連之後的Live Show都無佢地份,都唔知佢地到底係做乜。



雖然到最後都無Cosplayer,不過Showgirl還是有的~



既然是Showgirl,當然要拿些商品Show俾人睇吧~



影月女和舊一號女~



來張近鏡一點的~



V3女和Black女加入!



四位之中,大家又喜歡哪一個?



場內有一個舞台,不過我完全無見過上面有表演,
亦無任何表演的時間表放在場內,所以都唔知呢個台用來做乜......



場內還有一間餐廳~



不過食品方面...... 貴!



離場時,可以叫食蕉哥哥幫手蓋個印,
之後便可以憑呢個印再次進場~



距離Live Show還有一段時間,到外面走走吧~



今日天氣不錯喲~



回到場內,會場的一角有一個大型波波池。



波波池附近就是Live Show的入口喇~



3:00pm左右,開始進場!



我睇的是第一場,可能因為要準備,
所以遲了將近半小時才開始......



整場Live Show都十分好看,
當然啦!所有Suit Actor都係由日本請來,
不論招牌pose還是細微動作都跟到十足~
所以大人細路,都看得很開心!



全長四十分鐘左右,話咁快就睇完,
只是$160,其實我個人覺得真係幾抵睇~



散場時一看,竟然全場滿座!
可見香港的幪面超人fans也不少呀~


睇完Live Show,我在場內再走一圈,
沒甚麼新東西,於是也是時候離開了~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言