2010年9月30日 星期四

0930 中島愛 超時空演唱會香港站


2010年9月30日,超時空要塞F的其中一位歌姬--中島愛,
於九龍灣國際展貿中心舉行「中島愛 超時空演唱會香港站」。



我早已買了價值$450的門票,
第六行中間位置,雖然已經是很好的位置,
不過如果係路口位會更好。



「中島愛超時空演唱會香港站」呢個中文名好像怪怪的,
還是原名「中島愛Premium live in Hong Kong」比較順耳。



演唱會在三樓的演講廳舉行,
呢個場好細,不過幾好坐~



門票只有兩種,分別是$450.......



和$350......



雖然門票有劃位,但唔知點解好多人一早就來排隊......



當中更有cosplayer~



場外有一個位置放了最新一期Anisong Headline,
供大家排隊時悶悶地可以用來消磨時間~



同時亦提供一張會員申請表格,
可以即場加入成為Anisong in Asia的會員。



舞台沒有甚麼特別佈置,只有幾條柱、幾盞燈......


紀念品於下午五時開賣,
不過我事前無留意呢個消息,
所以七時左右才到場,結果乜都買唔到...... >_<


演唱會雖然原定8:15pm開始,
但結果差不多要到8:45pm才開始,
而完場時大約10:45pm。


演唱會主要以Macross的歌為主,
不過我其實唔係太鐘意佢唱Macross的歌,
因為佢用蘭花腔來唱歌,實在不太好聽......
而佢自己個人大碟入面的歌,好聽好多!

我其實比較想佢唱個人大碟《I Love You》內的歌,
尤其是《Sunshine Girl》,仲以為呢首一定會唱,點知都係無......


當中有一段問答時間,司儀聲稱想令大家多點了解中島愛,
但呢個問答環節真係太長喇!應該有十五分鐘以上。


問答環節大致內容如下:


1/ 當初如何得到蘭花呢個角色?


十三歲開始已參加過很多類似的選秀會,
但全部落選,直至高中最後一年,打算參加最後一次,
而那次就是Macross 25週年紀念作的招募,
最後卻成功得到這個角色~


2/ 對香港有何感想,有沒有去甚麼地方玩?


香港的大廈很高,在日本的大廈好像很易看到屋頂,
但香港的大廈卻很難。去了旺角、女人街,朗豪坊,
買了很多東西,也嘗試過龜苓膏~


3/ 對河森正治監督有甚麼感覺?


河森監督是一個很健談的人,有空時更會替人解夢,
而且很喜歡看雀鳥,更會追著天上的雀鳥來跑,
此外,她覺得河森監督很能捱冷,
天寒地凍都可以只穿一件Tee恤......


4/ 為《Macross F電影版》配音時,有何趣事?


連續十五小時為電影配音,令大家都變得十分投入角色,
完全進入興奮的狀態,甚至有人弄跌筆或有人開門,
這些芝麻綠豆的小事都會令他們大笑起來。


全晚只係唱左14首歌,
我估係因為要預留時間俾之後的全場握手會,
握手會完結時,都已經差不多11:30pm了......


當中的《ニンジーン Loves you yeah!》,
更是廣東話version!不過佢因為唔係太熟,
所以唱到中途忘記了廣東歌詞,
連聲道歉後,更清唱多一次,
實在是很可愛~


以前我成日覺得佢扮可愛,
但經過今晚,我覺得佢真係好可愛~
佢而家在我心目中地位,大大提升了!


Encore前的一首歌,是蘭花的代表作《星間飛行》,
我一早已經背晒成首歌的舞步,所以當中島愛演唱時,
我可以跟著她一齊跳,不過我只係企響自己個位跳......
而家有少少後悔,既然我咁辛苦背晒成首歌的舞步,
其實應該不顧一切行出路口跳,反正我個位距離路口,
只係相差兩個位,最多被人叫返埋位時會比樣衰少少......


演唱會的rundown:


1. 天使になりたい
2. What’bout my star @ Formo
MC 1
3. ニンジーン Loves you yeah! -Hong Kong ver.-
4. 私の彼はパイロット
MC 2
5. ねこ日記
6. ジェリーフィッシュの告白
MC 3 -問答環節與嘉賓中國籍結他手-宋睿登場-
7. わたしにできること (acoustic)
8. アイモ – 鳥の人 – (acoustic)
9. 蒼いエーテル (acoustic)
MC 4
10. アナタノオト
11. 星間飛行


ENCORE
12. ライオン – ランカver. -
13. 「超時空飯店 娘々」 CMソング (臨時加插的清唱版)
14. 愛.おぼえていますか



本來以為不太多人有興趣睇中島愛,
因為我公開發售第二日,我上網仍能買到第六行中間,
跟上次May'n相比,可謂差天共地,但現場看來,
入座率應該有七成,算不錯了吧!



完場後,只是去了一個廁所,
回來時已見排隊參加握手會的人,
已經多得打了幾個蛇餅......



握手會由10:45pm開始排隊,
到我行到握手會會場門口拍這張照片時,已經11:15pm!



握手會中,當下一個就輪到我時,
剛好電話響,快快手熄左個電話之後已經輪到我,
被個電話搞一搞,原本諗定晒想講的說話突然失憶,
結果噫噫呀呀左幾聲,就求其講左一句Kawaii.......
真係好失敗...... 不過仍然成功將禮物送到佢手上~
(禮物係乜?唔講喇~)


不過,佢對手真係好滑呀~


而且佢真係好熱情,緊緊的捉著大家的手,
有不止一人說過:「佢捉住我對手好耐,我想放佢都未放!」
難怪大家握完手之後都一臉滿足的離開~


說起來,繼飯島真理和May'n之後,
如今連中島愛的手都握了,超時空歌姬們的手,
幾乎已經被我「完全制霸」了呀!


10月2-3日,中島愛將會到廣州的ACG展獻唱,
所以估計佢今晚或明早便會由香港出發到廣州,
由於班次太多,實在很難估佢幾時出發,
所以想送佢走的朋友,可以死心了......


最後想講,今次實在唔係好夠喉,
只得十四首歌,當中更只有少數是她個人的歌,
按照中島愛在演唱會尾段講過:「I will be back!!!」
我希望快點成真吧!期待佢再次來香港演出~


不過有人話最好佢同May'n一齊來,
我反而想佢兩個分開來,因為我不太想佢地一人一半,
分薄晒大家的表演時間呀~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言