2016年9月18日 星期日

精彩!真係估你唔到......


近日比較忙,除了正職、雜誌,
還接了一些關於平面設計的工作來做,
因此大概會停幾日才可以繼續寫德山大五郎的觀後感。
(至於東京遊記... 再等一會吧......)

不過剛剛看完第11集的生肉版,
實在忍不住要寫幾句啊!

雖然早已猜到米谷不會是兇手,
但我完全猜不到另外兩個人會有份參與,
由始至終我都沒懷疑過那兩人會有問題呢~

這部劇真的很精彩,很好玩,
超級期待下一集的大結局,到底誰是真兇呢?

拜託,誰是兇手都可以,總之別給我爛尾啊~


2 則留言:

  1. 這劇很值得在做完以後再細看一次

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實幾乎每次有新線索,我都會翻睇之前集數,例如上星期發現米谷有嫌疑之後,我都立即將之前集數重新睇一次,睇下之前米谷有無任何奇怪行為。

      刪除