2008年7月30日 星期三

0727李卓庭Eunix My First Live 2008(上)


七月廿七日,星期日,是李卓庭的大日子,
晚上八時十五分,在九龍灣國際展貿中心的演講廳,
舉辦首次個人音樂會--「李卓庭My First Live 2008」。


先旨聲明,我今次影得好少相,
只有五十多張,比平時一個細function更少,
所以希望大家唔好介意照片的質素偏低......



舞台的設計很有型、很有feel~



開始前,卓庭妹妹已急不及待,從後台望出去。



開show!一出場就很有新鮮感,
難得一見的勁歌熱舞表演以及兩位男dancer!



連續以兩首超人氣歌曲,失眠幻想曲及工作狂人,為音樂會揭開序幕!



音樂會的司儀是來自叱吒903的Mini。



接下來的同樣是新Ep的歌曲--「人釘人」。



另一首新Ep的歌曲--「響」。



連續四首歌後,卓庭妹妹返回後台休息,
緊接出場的INK,以強勁的Beatbox,技驚四座!



另一位嘉賓是葉宇澄。



兩人在台上合唱一曲「瑪莉與偉業」。



卓庭妹妹再次出場,三位不同風格的「唱得之人」,同場較技!



接下來出場的第三位嘉賓,經常跟卓庭妹妹出席同樣的活動......



就係周柏豪喇!(應該話:又係周柏豪呀~)



四人合唱了古巨基的歌曲--「友共情」。



在後面唱和音的,其中一位赫然是監製方樹樑!



周柏豪solo為大家獻唱一曲。



卓庭妹妹的師妹,08年新人郭穎橋,為師姐送上祝賀~
(呢張相,主角唔係卓庭,而係右手邊的男子,Mini稱他為「工作人員」)



師姐與師妹的感人擁抱~



後台中,隱約見到少爺占和陳刀~


 


p.s.
整個音樂會中,卓庭妹妹多次望向我所坐的位置,有多次眼神接觸,
望到我都有點不自然,認識我的朋友都知道,我平時出活動都唔嗌唔唱唔舉牌,
但被佢望住,唔做反應又好似唔俾面,於是我都豁出去!嗌到第二朝喉嚨痛......


後來我才知道,佢望住我,係有原因的................ 唉..................


 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


 


沒有留言:

張貼留言