2008年7月15日 星期二

李卓庭first live門票,供不應求呀~


早前,在七月五日朗豪坊的新歌發佈會上,
我成功換了兩張卓庭妹妹的first live演唱會門票。


過了幾日,七月八日下午一點半左右,
有朋友打比我,佢公司有卓庭妹妹的演唱會普通門票,
仲話留左四張俾我呀!我當然開心到不得了啦~



昨天(七月十四日),我去佢公司取了四張門票。
連同我自己的兩張VIP門票,我手頭上有六張門票,何其壯觀呀!


老實說,本來我以為唔係太多人會有興趣,
始終卓庭妹妹仲未有好多人認識,而且廿七號又係書展,
所以我諗住四張飛一定夠派俾朋友啦......



點知,我問第一個人,佢就已經好爽快咁要兩張,
而家只係剩返兩張,到底俾邊個好呢?


沒有留言:

張貼留言