2008年9月17日 星期三

2003年11月的泰國旅行(下)


HARD ROCK HOTEL的泳池,在太陽下,
配上藍天白雲,呢個畫面簡直可以用來做wallpaper呀!



泳池十分大,游一個圈都有排游。



從房中向另一個角度望去,都可以見到泳池。



每張床的床頭都有一張著名歌手的巨型相片~



走廊都很有心思~



廁所竟然都有野玩,不過可能有人唔識英文,
我成日都見到有人入錯廁所~



酒店大堂都十分特別,沒有一般酒店的富麗堂皇,反而比較似一間Bar。



之後又去唔知乜野地方睇表演,呢條友真係藝高人膽大,
當蛇企起身,個頭搖下搖下時,即係隨時準備攻擊.......



玩完蛇,就輪到玩蠍子......



呢個...... 係我來的.......
我意思係拗手瓜輸左果個大隻佬就係我........



打贏我果條白痴仔做埋晒D低能野,扮被石像食......



呢個地方好多縮小版的名勝古跡的模型。



看看羅馬鬥技場變得如此的小~



去到泰國,就算唔拜都望下乜野叫四面佛啦~



呢個唔知乜野塔,上去可以睇到曼谷全景.......



玩左幾日,是時候搭飛機返香港喇~



飛機餐...... 不過不失啦..........



窗外的景象..........



真係離晒大譜..............



駛唔駛靚到咁呀?


 


 


沒有留言:

張貼留言