2008年9月13日 星期六

假如...... 真的跟妳再有約會......


相信很多人都已經忘記了她,
可是,提起「我和彊屍有個約會2」的主題曲,
應該或多或少都會有點印象吧~



假如真的再有約會MV


TV版:http://hk.youtube.com/watch?v=OTn_hi3LGJs
MV版:http://hk.youtube.com/watch?v=m9BdepQvUFo



她就是蔣嘉瑩,曾經出過一隻EP「約會」,
「約會」內,有三首歌,分別是:


1/ 假如真的再有約會(歐陸REMIX版)
2/ 單獨約會
3/ 約會以後



假如真的再有約會(歐陸REMIX版) - 蔣嘉瑩

曲︰西村由紀江
詞︰鍾志榮


*原諒我當天不懂得珍惜
只知任性 壞事情
唯願你此刻可於虛空中 將心聆聽
將來若 真的再有個約會會完成
真的會再有這樣深情
我以天為証 跟你帶領


人清醒 難感性 迷失方能找到期待愛情
夢中見 亦高興 能將心靈希冀盡說明
誰決定 人本性 或許生命中有埋沒姓名
純真愛 難記認 人間本來應該是有情


望這不再熟識破落故城
何以變了這樣寧靜 長街失去歡欣笑聲
留下我孤單的一個生命
疑望這風雪 未知那日會停
來世你我要是重認 能否找到彼此背影
假如全無憑無証


REPEAT


我以天為証 請你帶領



單獨約會- 蔣嘉瑩

常離群對反應都一於少理 愛尋求每天如何有趣味
無聊時我例愛分析心理 又或者是孤單得要死


如谷底裡難高飛 最想飛這年紀會是這麼可悲
這刻好想有人我歡喜 那些單對單的約會刺激驚喜
原來男女感覺相當詭秘 答案憑自己如何洞悉心理
對你潛意式拉緊面皮 但內心開心得要死


尋找到愛人高飛  我想飛這年紀創造更多生機
這刻 只想我和你一起  最好單對單的約會滿足不羈


只要說日期 不必有顧忌
不要再延期 今晚最有利


Hello 我要新空氣 就讓身體擁抱一起



除了EP內的三隻歌,
以及原版的「假如真的再有約會」外,
她還跟胡諾言合唱過一首「戀愛季節」,
今時今日卡拉OK仍然有呢首歌架~



可是,在「約會」之後,
她就從此於香港樂壇消失了......



她雖然只是一間細公司的歌手,
但也未至於出道不足一年就死得咁快吧!



2000年某日,報章刊登了一段報導:


蔣嘉瑩與英皇老闆撐檯腳
容祖兒唔怕失寵


對英皇娛樂新人蔣嘉瑩,早前被拍到與老闆楊受成撐檯腳照片,
且更被指她是翻版容祖兒,昨日
Joey(容祖兒)出席青少年暑期活動時表示:
「之前楊生已經介紹佢畀我識啦,我20歲生日果日佢都有到,
我覺得佢個樣鬼鬼地,似Grace(葉佩雯)多D囉!」


會否擔心因而失老闆寵愛?「我覺得一D都唔奇怪囉!
我只不過係個普通歌手,公司依家發展緊,當然要有新人加入啦!」


Joey同場出現的何嘉莉,表示並不知道楊生送無字頭車牌給Joey一事:
「乜楊生真係送車牌畀Joey咩?我真係唔知喎!」那楊生又有否送過甚麼給她?
「冇送過!冇D咁既事!(那麼獎勵呢?)有,咪獎我去台灣囉!
八月一號我生日會在台灣過,我希望楊生會送番個機會畀我已經好夠!」


原文刊載自:
http://www.geocities.com/joeyzone_00/news40.html
http://www.geocities.com/joeyzone_00/



後來聽說,佢係因為唔肯訓身陪老細,
所以不得楊受成歡心,於是就咁拜拜喇~


(p.s. 據知,陳自瑤Yoyo原本係Twins其中一員,
佢都係因為唔肯陪老細,所以到而家都只可以在TVB做二打六。)



其實,嘉瑩是我在民生書院讀書時的小學同學,
印象中,佢應該係我在小學二年班的同學。


而且佢當年好似坐我後面,而且有集郵的興趣......
(呢兩點唔係太肯定我有無將佢同另一位同學混淆了......)


點解會記得佢?好簡單,
因為佢係我一生中唯一認識姓「蔣」的人。
(當然唔計蔣志光、蔣介石等名人啦......)


上圖其實是小學四年班的班相,
不過四年班時,我唔係同佢同班,
但係我搵唔返二年班本校刊......



2000年6月,某個活動中,我跟她相認了,
後來更得到她的E-mail address,開始和她作E-mail筆友。


可是,聯絡了十多次之後,
她的Hotmail account不知是否出了甚麼問題,
每次send E-mail俾佢都彈回頭,自此失去她的聯絡了......


最後收到她的E-mail是2001年9月,內容是這樣的:


hihi is me again!!


Vivian ar...
well i am working at Charlie Young 's company doing promotion and artist management ..
quite good ar... really long time no see la... my hair is quite long now ga..
wei how come our school doesnt have those like old schoolmate group gatheration ga?
haha so we can all gather together ma ...


do u icq ??


vivi


同學,好想搵返妳呀~



 


1 則留言:

  1. 您好呀,我是網台Metro TV HK的節目主持, 今晚將會直播訪問蔣嘉瑩,若您有興趣可以在今晚9點半上Facebook Search Metro TV HK,就可以睇到直播訪問架啦,希望一陣有您支持,甚至可以令你同舊同學聯絡番呀,感謝您呀!

    回覆刪除