2008年12月23日 星期二

1221李卓庭Eunix海悅豪園非裳聖誕Catwalk Show(下)


「非裳」聖誕Catwalk Show,顧名思義,
就係穿上「扮演非洲動物的衣裳」的Catwalk Show吧~
乜話?你顧名而不能思義?唔係掛?



六位小朋友行完Catwalk後......



當然要再來一張大合照吧~



接下來就是難題所在呢!



邊個行得最好?



好難揀......



卓庭:「我覺得豹仔最好,因為佢頭先將條尾fing fing下,好sexy!」



不過其實六個都行得好好,所以個個都有禮物~



卓庭:「我有份聖誕禮物送俾大家,就係送我隻歌......」



《人釘人》



我諗佢之前都應該未試過唱歌時有咁多小朋友伴舞......



唱完!再見!聖誕快樂!



走人~



活動完結,大會安排活動的有關人仕上台大合照。



活動完滿結束,是時侯見一見fans了~



簽名、自拍、作文,絕對不可或缺......



準備走人......



Yeah~ 準備走人~



影夠未呀?我走喇~



真係唔影喇,走喇,拜拜~



最後,卓庭就去的士站坐的士離開喇~


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言