2008年12月25日 星期四

1223妹妹的情書forum版聚 (下)


食完野、玩完遊戲,
之後當然就是fans跟偶像見面時不可或缺的環節吧!



是甚麼?不就是大家期待已久的簽名及拍照時間吧!
(旁邊那位穿短裙,但分開雙腳坐的女孩是誰?女仔人家唔好咁坐啦~)



從她們身後,看到這間店的Menu,
好似好好味喎!搵日得閒上來試下先~



這是誰的手?是詠妍的~
幾隻介指,好像很誇張吧!
不妨告訴大家,承恩手上的介指更誇張呢~



麻煩晒老闆幫我地分蛋糕。



這件當然是留給承恩吧~



簽名會開始!



大家看見承恩的頭髮嗎?不是純黑色的~



生日禮物也收了很多份呢~



正在等簽名的男聽眾年紀輕輕,
聽商台的資歷卻比很多人都長呢!



佢地呢個位其實唔係太適合影相,
因為唔夠光,唔開閃光燈好易會有noise.......
(或許只是我攝影技術差吧......)



兩位小妹妹~



小妹妹與大白痴~



幾位小妹妹要求用我部相機來影呢張合照,
好啦,就順妳地要求幫妳地影一張啦~



點知影完之後,佢地話唔鐘意我開閃光燈,
好啦!等我閂左個閃光燈再影過啦~
(後面那位小朋友,訓醒未呀?)



今次gathering原定有三十人,最後參加者卻只有十多人,
但其實反而更好呢!大家想像一下,只有十多人都如此擠迫,
如果三十人擠在一起,應該行都無得行呢!



十多人之中,只有六位男生,
今次的男生比起之前幾次所見到的,
好像比較健談,唔錯唔錯~



大合照!



準備走人喇~
承恩的外套很有型呢!



最後,多謝搞手如此花心思的為每個人製作了一個別致的襟章呢~


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言