2010年7月29日 星期四

0725 香港書展2010


2010年的香港書展終於在昨天(2010年7月28日)曲終人散,
今年我只在星期日(2010年7月25日)到場參觀。



其實我本來都沒有打算去書展,因為去年書展買了的書,
到現在都沒有時間睇,所以本來都唔打算再買新書,
可是,上星期五叫我細妹睇下有無E記的簽名籌,
諗住有就去,無就唔去,點知又有喎~



結果星期日下午12:00,我便到書展參加E記的簽名會。
E記的人氣極高,簽名區都唔夠位企,
要在外面另加幾個圍欄讓人排隊呢!
簽名會後,姑且入場參觀一下吧!



今年跟以往相比,通道好像闊了一點,
而且場內增加了不少食店,方便大家行到肚餓可以食少少野~



一眾大型出版商,一如以往的佔據著當眼位置。



除了大眾、天地等大型書商外,
今年售賣本地書也外的書商,都佔有一定的位置,
例如以英文書為主的PageOne及大陸書的榆林書店。



講到其中一個最具話題性的出版商,
當然是擁有大量o靚模寫真集的「紅出版」吧!
攤位內有一個3D電視讓大家試睇周秀娜的3D短片,
我試看了一會,覺得效果不錯呢~



想不到當今大熱的周秀娜,簽名籌竟然未派晒,
既然如此,就姑且買一隻DVD吧,反正又唔係貴,
至於Monsterbeez寫真就本身都想買,點解想買?
我就係鐘意佢地夠另類,如果純粹睇水著寫真,
我不如睇日本女優仲正得多啦!



下午五時左右,到圓方出版社,
準備參加吳日言的簽名會,本來預算呢個係我今日最後一站,
但因為剛才拿了周秀娜、Monsterbeez及馮曦妤的簽名籌,
所以而家呢度只係我今日行程的中途站.........



吳日言十分可愛,而且還十分有心,
自掏腰包買一些蛋糕請在場的fans食~



之後輪到馮曦妤的簽名會,她也十分可愛及友善,
見到我舉機拍照,即望著鏡頭親切的微笑及揮手~



馮曦妤簽名的同時,旁邊是杜如風的簽名會。


接下來便到金紫荊廣場參加o靚模的簽名會,
途中見到一個勁似馬國明的人站在街邊吸煙~
不過據一些馬國明的fans說,當日馬國明正在電視城拍劇呢!



o靚模魅力沒法擋!以周秀娜為首的十三名o靚模,
吸引了大量男女老幼在旁圍觀及拍照。
左邊的小姐... 正被多隻咸豬手抽水?



排隊簽名的人眾多,圍觀的人更多......



簽名會開始之時仍是陽光普照,
簽完之後已經入黑了.......



因為臨時收到order,所以要再次入場幫人買野,
途中見到商台DJ余迪偉在攤位舉行他的新書簽名會。



也見到迪偉的節目拍擋阿Bu在場跟fans們拍照。



這個可愛的公仔,有不少人跟他合照呢!
不過我忘了他是屬於哪一間出版商了......



這就是我在書展的收獲了,不過有部份只是幫人買的呀~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言