2015年12月14日 星期一

各位,10日後再見~


當我寫這篇東西的時候,
我差不多準備出發,前往東京!

以往我沒四、五年都不會去一次旅行的,
想不到今年竟然會去兩次,而且兩次都是東京,
不過我聖誕前就會回港,不會在那邊過節喇~

那麼,10日後再見,到時大概又會寫數十篇長長的遊記,
大家喜歡看遊記的話,就稍為期待一下吧!XD


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 絕對唔會,屋企無晒人,佢地不知幾開心~

      刪除
  2. 絕對理解那種以往十世唔去旅行,宜家突然又去東京 LOL

    回覆刪除
  3. 十日咁精彩! 不過機票平左真係好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次機票真係超平,來回都不用$1000~

      刪除
    2. 咁平!邊間?好多時連行李都成2k

      刪除
    3. HONG KONG EXPRESS,搶到特價機票~

      刪除
  4. 唔通……好似……某大神咁,只有抽同中……所以往日本一行??
    追伸:旅途愉快……敗多點家 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想抽同中,可惜抽好多場演唱會,只中兩場,結果有幾日都無所事事......

      刪除
  5. 這證明莉兄變得有錢了...XD

    回覆刪除
  6. 幸好這時期有你去了XDD

    回覆刪除