2017年1月28日 星期六

雞年快樂、心想事成


大年初一就不廢話了,
祝各位雞年大吉,身體健康,
個個有人工加,準時放工!XD

希望雞年我可以繼續天天見到我的由依吧!!^^

(別吐槽我這幅圖畫得肉酸,
只花了一分鐘左右亂畫的水準大概如此!XD)



順帶一提,原圖是這個樣子的~



本來這篇Blog應該昨晚就寫好的,
不過夜晚突然被家人叫了出去行年宵,
我行了一整晚,結果甚麼都沒買~XD



回家前,去了九龍城吃甜品,
很久以前已經知道這家店,不過一直沒機會試~



款式還算多,而且也挺有新鮮感,
價錢也不算太貴,有機會的話,我會再幫襯的~


-----------------------------


以上!






6 則留言:

  1. 點解文章有點兒熟悉的感覺既?(笑)

    甜品看似非常美味^o.^有機會既會試一試!

    最後,老土D都要講句!新年快樂!身體健壯排隊無畏久長候!百毒不侵無懼鹽對應!恭喜恭喜!(笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如有雷同、實屬巧合~ XD
      呢間甜品真係唔錯,價錢唔算貴,
      每款只係大約三、四十元,最重要係營業時間長,
      凌晨都仍然未關門,有機會一定要去試試~

      刪除
  2. 我覺得畫得不錯呀,很有生氣~

    新年快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞~ XD
      新年快樂!!等你寫欅坂46握手會報告~

      刪除
  3. 回覆
    1. 通常老翻都會比正版稍為添加一點額外的東西~ XD

      刪除