2008年3月26日 星期三

0323李卓庭Eunix旺角中心活動(下)


第三個遊戲!Keroro軍曹問答遊戲!開始!



開始前,先擺個勝利宣言的姿勢!
因為我地係勝券在握,絕無不勝之理!



我:「其實我無乜睇過Keroro,一陣靠晒你。」
Eunix:「放心啦!你同我定!」



比賽開始,問題係『邊個同邊個打低邊個同邊個?』


我:「妳又話識?!?!」
Eunix:「死喇,突然間唔記得晒。」



好啦,唯有儘力而為,大家認真一點!



我:「好似係A。」
Eunix:「唔係喎,好似係B。」
我:「咁不如答C啦。」
Eunix:「好啦,一於咁話。」



嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈~
咁都被我地撞中!



七比二,大獲全勝!
(看看旁邊落敗後,黯然的關楚耀~)



之後Eunix接受訪問,要用國語呀!



頭先好開心可以大比數勝出。(設計對白)



可惜之前輸了兩局。(設計對白)



下次一定要連贏三局,炒佢Perfect!(設計對白)



之後輪到關楚耀做訪問,同樣係要用國語呀~



頭先第三局慘敗,唉,唔好再提喇......(設計對白)



做完一個訪問,又要做另一個訪問。



終於完Show喇!打個電話約人去街先~



目的地,新世紀廣場!



最後,到達新世紀廣場,
Anthony在離開前,交代下星期的活動詳情。
(做乜嗡口嗡鼻?下星期的工作好辛苦嗎?)



好啦!我走先喇,多謝大家支持!Byebye~


之後,大家就各自離開喇~


 


 


 


〔後記〕


當我坐巴士回家時,把剛才勝出的獎品拿出來看看。


不是吧?顏...... 顏色筆?!?!?!


對於我呢個每天都要用photoshop來工作的人,
顏色筆於我又有何用呢?


 


 


p.s. 特別鳴謝,Billy兄提供部份照片。


 


沒有留言:

張貼留言