2008年3月14日 星期五

幫唔到人,真係好唔開心......

昨晚聽電台節目時,
主持人說他快將要去旅行,
但特區護照過期,又不夠時間補領。


曾於入境處護照組工作的我,
就在他的Blog留言,說我在入境處識人,
可以幫佢做快証,並留下我的聯絡電話給他。


今日下午十二時許,
佢打比我,並說自己正身處入境處,
於是在灣仔工作的我,就立即放下手上的工作去搵佢。


可是,當時是食飯時間,我認識的舊同事去了食飯......


於是我就拍晒心口,叫佢放心,
我會幫佢,叫舊同事幫手做快証!
於是佢就離開了。


誰知,下午時,當我一問舊同事,
原來入境處而家怕被人投訴,所以上頭落命令,
除非真係嚴重到死人,否則一概唔批快証,熟人都無情講!


OH NO!


結果,唯有上網留言比佢,
叫佢打比我,好讓我通知佢呢個壞消息......


七時左右,佢打比我,不過我工作中,
所以叫佢夜D先打比我。


最後,佢夜晚十一點半打比我,
和他談了約五分鐘,告知他整件事,
雖然他口中說:「無所謂啦~」,
但聽得出他還是有點失望......


唉.........................


想幫人,但幫唔到,
真係好唔開心......


沒有留言:

張貼留言