2009年7月25日 星期六

0724 妹妹妹妹《最好的時光3》書展簽名會 (下)


轉眼間,簽名會的時間已經過了大半,
我也是時侯開始排隊,雖然拎住兩袋書行來行去好唔方便,
不過現在都只可以一邊排一邊影相啦~



影相的位置轉換了,有更多機會拍她們的正面呢!



Ekee



E記



wwwinggg



阿Wing



詠妍



就快到我喇!



近在咫尺!



今次係我第三次搵佢地簽名~
對上兩次係邊兩次?當然係《最好的時光》及《最好的時光2》啦~



到我!到我!



我:喂~阿Wing~
詠妍:喂!大豪~
我:喂~E記~
承恩:喂!大豪~



簽完之後,好快就被人趕離簽名區。



不過我賴死唔走,影多幾張相。



影得一張得一張~



影得兩張得兩張~



影得三張得三張~



呢張相,承恩望鏡頭呀!
不過可能resize之後太細張,所以睇得唔清楚。
至於點解個肥先生打格仔?因為佢都望鏡頭呀!
只可以詠妍同承恩望我的鏡頭!你唔準望!



簽夠名,影夠相,大家都滿心滿足,曲終人散。



而兩位亦從秘密通道離場喇~


p.s. 2009年8月8日apm會有另一場簽名會,到時再見吧!


 


 


-------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


沒有留言:

張貼留言