2015年10月9日 星期五

觀塘apm「梳乎蛋Cafe」試食報告~


位於觀塘apm的「梳乎蛋Cafe」,
經已在10月4日隆重開幕!

由於身邊有不少朋友都喜歡梳乎蛋,
因此日前我抽了點時間到這間Cafe試試~

當日由於是平日,而且不是食飯時間,
因此門外沒有任何等候的人,
一進去就已經有座位了~



只是門外的梳乎蛋(Gudetama)招牌,
已經令人感到十分可愛了~



這家店其實即是大阪的「Izumi Curry」!



店內的牆壁都是大大的梳乎蛋~



每一幅牆都有不同的圖案~



就連天花板都掛滿梳乎蛋的旗幟~



毛公仔當然是少不了的裝飾品吧!



四人座位......



四人卡位......



這張豪華的大檯應該可以坐到六至七人左右,
不過全店只有一張,如果多人一齊去的話,
相信要早點來這裡等位了~



既然是豪華的,裝飾當然與別不同啦~



座椅根本就是一隻蛋呀~



也有部份是放了咕臣的~



檯面也是滿滿的蛋~



放了檯墊也不差啊~



這個就是餐牌,這麼可愛是鬧哪樣?



一如所料,所有食物都很貴,
不過來到這裡就不介意這點錢吧~



整間店都有不同的公仔四處擺放,
各位想拍多點照片的話,千萬不要怕醜,
放膽與鄰座的人交換/借用吧!



我見到有人離開時把氣球取走,
不過我沒有取,因為對我來說氣球根本沒用,
又難於帶著在街上走來走去......



把公仔放在檯上拍照也不錯,
後來,我索性把公仔反轉,面向外面,
其他客人見狀都忍不住拍照~ XD



這是鄰座的女士點的食物,
厚著面皮,放膽去問可否拍照吧~



我的食物也來了!



看你一臉欠打的樣子,還要說我「煩」?



從上而下望下去,相當濃厚的芝士呀!



這幅照片很可愛吧!我自己拍完都覺得不錯,
就連左右兩旁的人都覺得可愛,問我可否讓他們拍照,
我當然樂於讓他們拍攝啊~



主題餐廳的飲品附送杯墊是常識,
不用杯墊放飲品,而直接帶走也是常識呢~



好了!是時候解決你了!



完食!勁多芝士,好飽!
沒想到竟然會如此飽......



現凡惠顧這間Cafe,
可以加$48換購一隻梳乎蛋水杯,
水杯的正面是它的衰樣,背面是它的大Patpat~



不過暫時未有現貨,
所以只可以取得一張換領劵......



埋單$189.9,的確有點貴...... orz



我離開的時候,已經是食飯時間,
在門外有很多人排隊呀!



順帶一提,Cafe旁邊有一間梳乎蛋的店,
內有很多梳乎蛋的精品,各位不要錯過呀!






7 則留言:

  1. 曾經係izumi做過短期打雜~d飯份量真係食得幾飽下

    回覆刪除
    回覆
    1. 既然連妳咁大食都話飽,咁即係唔係我太細食,而係真係份量好足~ XD

      刪除
  2. 即係要走多一轉去攞杯?
    落單是"陳自瑤"?...XDD
    這家水準不錯,搵日試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 要走多一轉呀,不過觀塘對我來講又唔係遠,無所謂啦~
      如果你去試的話,儘量要避開繁忙時間,否則排隊排到傻......
      (雖然我諗你呢個握手會/合照會常客應該已經習慣排隊.......)

      刪除
  3. 有位後生金毛妹妹侍應,活力充沛^_^
    星期日排一粒鐘已算快,之後人龍好長,排到傻
    起菜太慢,等食時間方便客人影到夠
    場內播放主題冇關的音樂,問侍應點解吾播返原裝那首日本歌,答案係日本吾賣版權比佢地Orz
    份量似乎睇款式,你係芝士漢堡飯就好足料
    我叫左咖哩奄列牛肉飯,得4粒牛肉XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我一樣,自己一個人去食?
      我又唔覺得有金毛妹妹,可能因為唔同時段有唔同店員啦~
      當日旁邊都有人話背景音樂唔夾,不過佢地只係自己討論,無向店員查詢.....

      刪除
    2. 金毛妹妹係遲D先出現,12點幾之後,同家人三個人食
      我專係問呢d無聊既問題XD,我覺得吾播好過啦^_^!

      刪除