2017年8月11日 星期五

想寫Blog都寫唔到......


呢幾日Blogger唔知搞乜,
Upload圖片個畫面,除咗右上角個「交叉」之外,
其他掣完全無反應,想寫都寫唔到啊......

本來近期比較有空,想多寫幾篇,
似乎連個天都唔想我寫Blog...... orz

但我見其他Blog友又如常寫到,
即係只有我有問題啦......

咁點算呢?





4 則留言:

  1. 的而且確會想到那一句,連個天都想您抖抖www

    回覆刪除
    回覆
    1. 即使不寫Blog,我想做的事還有很多,不能抖呢~

      刪除
  2. >> 試聯絡google搞搞佢..
    >> 雖然我呢邊欅BLOG情況依舊....

    回覆刪除