2008年6月1日 星期日

0531李卓庭Eunix黃埔時尚坊(中)


千呼萬喚始出來!在一輪對我來說十分沉悶的時裝秀之後,
我最喜歡的卓庭妹妹出場喇!



例牌的,當然又要先和司儀吹吹水。



吹呀~吹呀~吹呀~



之後,當然就是唱歌了!
而唱的當然就是最新派台歌--「工作狂人」



來取笑...... 我....... 婉惜我,今天........ 我... 很甘心........ 企....和..........



咦!音樂好似怪怪地喎...........



下?音響有問題?
咁不如唱第二隻啦,唱「失眠幻想曲」。



睡覺總愛盤算,負債失去........預算......... 總.......會............. 咦?



又唔得?點解會咁架?



唔理喇!無音樂都照唱!死就死啦!



誰人沒脾氣吧!可否宣洩徹底轟炸!
無奈唯有幻想吧,不理實際亂爬,
擺脫不安想喧嘩,不要太公式化,
拍打我手中的衣架,演奏我的功架,
隨便來吧!



卓庭落力的清唱,換來全場人為她打拍子~



唱完之後,也是例牌的返回後台接受訪問。



頭先真係嚇死我喇~ (設計對白)



問呀~問呀~問呀~



答呀~答呀~答呀~



訪問完結後...... 將有一件令卓庭震驚的事發生.............



另一方面,在卓庭接受訪問的同時,
四位Artist也在台上大談著衫之道。



很明顯,李亞男不及徐淑敏識著衫..........



之後,四位也例牌的合照一張。


 


 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


沒有留言:

張貼留言