2008年6月21日 星期六

0615李卓庭Eunix屯門動物世界杯(下)


當李卓庭妹妹射完球之後,接下來就是古巨基的表演時間,
大會安排卓庭妹妹和周柏豪坐在場邊觀看古巨基的演出。



我:「皮哥!又見到你喇,你好嗎?」
賴皮:「我好好,有心。」(設計對白)



看著古巨基跟三隻狗在台上踢波,賴皮看得很專心。



不過睇睇下開始覺得悶.......



賴皮:「喂!哥仔,陪我玩!」(設計對白)



卓庭:「喂!你唔好搞住人地啦~」(設計對白)
柏豪:「唔緊要,由得佢啦~」(設計對白)



最後卓庭索性抱住賴皮~



古人云:「踢完一場波,最好唱隻歌。」
於是古巨基獻唱一曲「年年有今日」。



最後,三位(四位?)嘉賓再次集合在台上,吹吹水。



然後就跟大家講..............



拜拜~



完show之後,古巨基接受訪問。



而卓庭跟柏豪也一起接受訪問。



問呀~問呀~



答呀~答呀~



再問呀~再問呀~



笑乜野呀~笑乜野呀~



再答呀~再答呀~



搞掂!


由於卓庭趕住走,
所以沒有跟平時一樣完show後吹吹水拍拍照,
於是今日的節目就到此為止喇~


 


 


 


最後,我拍了一張Anthony遇襲的照片.........


 


 


 


請做定心理準備.............


 


 


 


準備好未?


 


 


 


睇相啦!



賴皮:「呢個活動咁悶,你都夠膽請我出山!作死呀你?」
Anthony:「救命呀!皮哥!放過我啦!我以後都唔敢喇~」


 


沒有留言:

張貼留言