2010年4月10日 星期六

0410李卓庭Eunix勁舞團C9皇者之戰


2010年4月10日,深水埗西九龍中心,
本地著名網上遊戲商gameone舉辦了一個「十週年勁玩派對」。



當日12:30pm有一個名為「勁舞團C9皇者之戰」的比賽,
同時亦會發表最新一集勁舞團的新消息!



參賽者看起來很厲害,台下有不少人圍觀,
可惜我無玩開呢隻game,完全唔知佢地玩緊乜.......



比賽過後,公佈最新的season6,將會有李卓庭加盟!



接下來當然是卓庭妹妹的出場吧~



首先,當然少不了要和主持人吹吹水......



之後就為大家獻唱《男孩一次》



護髮 扮靚 做女生 也不必照做
日見 夜見 為拍拖 脾氣過度
誰定型著我 陳規怎可只得一套........



......成為男孩一次 要你錫我費事
跟你 赤手的比試 我做你 更有本事
明瞭情人心意 其餘男孩子 不會像我看穿女士
沒法坦率的相處 幾不可思議
平衡情人與公事 當閒事 我信我可以......



《男孩一次》



接下來為大家唱出她的最新派台歌《美麗二線》



暗示也費事 無謂作賤 天生平庸如此
市面已泛濫 同類故事
終於 嘍囉如垃圾二手貨
落在二線 這樣壯烈......



......無賣點 非我的主意
我要是再大眾臉 不遮住半邊
陪跑 不信不可以
獨斷行事 不算做無知
當包裝得更趨時 都風摩不了多時
差點天姿 不捨得心有瑕疵



《美麗二線》



唱完歌,當然就是頒獎的時侯了......



首先請出另一隊嘉賓Panda頒獎給季軍的朋友~
(卓庭妹妹做乜咁o既表情?)



當然少不了要來一張大合照吧!
(那位歡樂小姐實在很養眼呢~)



接下來就是亞軍,同樣由Panda負責頒獎。



至於冠軍得主,當然就是卓庭妹妹負責吧!



影埋呢張大合照,活動就結束喇~



話時話,佢今日條頸鍊,好熟口面喎......
(大家應該睇唔明呢句,所以唔需要理我講乜~)



歡樂時間過得特別快,又係時候同大家講拜拜~


 


 


沒有留言:

張貼留言