2008年5月21日 星期三

0511李卓庭Eunix屯門市廣場甩牌比賽(中)


LUCK牌女皇大比拚正式開始之前,先來一個叫糊遊戲吧!



遊戲玩法是:按照紙板上一副正在叫糊的麻雀,
在吹氣池中找出能夠食糊的牌,而三位嘉賓分別協助三位參賽選手。



卓庭:其實...... 我唔識打牌,有無人可以教我?(設計對白)



卓庭:到底你地搵緊乜?可唔可以話比我知?(設計對白)



卓庭:喂呀!你地應下我啦,好唔好呀?(設計對白)



第一回合結束,只見兩位港姐和參賽者有傾有講,好像甚有心得。



反觀我們的卓庭妹妹.........
唉!呢個傻妹,仍是一臉迷茫......... orz



卓庭:到底呢兩隻係乜野呀?(設計對白)



參賽者A:叫妳拎住就拎啦!總之信晒我就得喇!(設計對白)



結果,全憑參賽者A的個人努力,終於贏出了!
緊接下來,就是LUCK牌女皇大比拚的正式比賽了!



卓庭:今次我一定要幫到手!我試下先....... 呢隻係二索!(設計對白)



卓庭:咦...... 錯了,原來係五萬......... (設計對白)
參賽者B:妳得唔得架?(設計對白)



開始比賽前,卓庭要先為參賽者佩帶眼罩。
參賽者B:哎呀!妳慢慢呀!插親我隻眼喇!(設計對白)



比賽正式開始,只見兩位港姐神態自若、笑容滿面,彷彿勝券在握!



徐子珊一臉凝重的幫助她負責的參賽者。



徐淑敏也正在身手敏捷的幫手。



卓庭:我又幫手...... 不過可唔可以先話比我知,白板係點樣架?(設計對白)
參賽者B:哎呀!唔駛妳幫呀!死開啦!(設計對白)



卓庭:果位阿姐唔駛我幫,不如我幫妳啦~(設計對白)
參賽者C:唔駛喇....... 過主啦!(設計對白)



卓庭:我想........ (設計對白)
參賽者D:走啦!無妳份呀!(設計對白)
卓庭:嗚........ 人地都未講......... >_< (設計對白)



最後,兩位港姐繼續幫手,而卓庭只有靠邊站..........


可憐的卓庭妹妹,真是我見尤憐喲~
到底卓庭妹妹最後能否得到大家的接納呢!
欲知後事如何,請看下回分解~


 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


 


 


沒有留言:

張貼留言