2008年10月27日 星期一

1026李卓庭Eunix東港城骨質疏鬆活動(上)


2008年10月26日,李卓庭在將軍澳東港城,
出席一個名為「世界骨質疏鬆日2008:全城健骨站起來」的活動。



活動是由新城知訊台協辦,所以理所當然是由新城DJ擔任大會司儀。
至於佢地係邊個?相信唔駛多講啦,總之有聽開新城電台,一定識佢地.......



「健骨大使」周麗琪接受大會頒贈証書。



然後,健骨大使當然也要打頭陣唱首歌啦~



除了周麗琪外,也有不少歌手參與今次活動......



當中有一些是今年的新人,所以我唔係好識佢地......



千呼萬喚始出來,終於等到Anthony到場喇!



既然有Anthony,當然少不了他的跟班--李卓庭。
今日卓庭妹妹的師妹郭穎橋也有份出席呢~



呢張相...... 竟然拍到意想不到的人,
我連幾時影左佢,我自己都唔知.........



卓庭妹妹個表情...... 真係唔識形容......



歌手們吹水吹不停~



Gimme five!!! Yeah!!!!



可嵐望鏡頭喎!不過我唔係影妳呀,我想影妳後面果位......



我呢張相,其實係想影卓庭妹妹的,信我!



接受記者們的閃光燈洗禮中......



仲未夠鐘出場.........



既然未夠鐘出場,咁就繼續吹水啦~



可嵐出場!



說實話,今年的新人中,我比較喜歡可嵐,
原因非常簡單,因為本人對短髮女孩情有獨鐘,
不過不論樣子和歌藝,暫時還是覺得卓庭妹妹比佢好得多~



跟可嵐十分老友的卓庭妹妹,當然要暫停吹水,
和師妹一齊欣賞一下朋友的演出啦~


 


------------------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


沒有留言:

張貼留言