2008年10月26日 星期日

海洋公園十月全城哈佬喂2008(下)


乘坐纜車離開集古村之前,先玩一次摩天輪。



由摩天輪望下去,可以看到我最喜歡的麥當奴呢!



大家主要都是玩鬼屋,機動遊戲比平時少了很多人排隊呢~



除了這個越礦飛車,呢個真係任何時候都勁多人玩~



是時候坐纜車回到正門玩最後三間鬼屋了。



纜車站附近的精品店,竟然有一部彈彈波機呢!
某位朋友十分喜歡彈彈波,一於扭幾隻送俾佢啦~



第六間鬼屋--「鬼娃工廠」。



每間鬼屋入口都會有一部電視講解一些入場規則。



鬼娃工廠的正門有一個大頭娃娃,很醜,但很可愛~



第七間鬼屋--「戲棚驚夢」。



一條普通的路,都加上一個名為「地府漫遊」的牌扁。



最後的鬼屋--「兵馬俑異域」!
完成時間大約是晚上九時十五分,全鬼屋制霸!



很喜歡這個放在草叢的南瓜裝飾~



這件大擺設會動又會叫喲!



情侶檔的鬼,他們的樣子倒也十分趣怪~



臨走前,見到一個名為「鬼魅花生騷」的表演。
兩位司儀都穿得十分性感呢!



反而飾演Model的演員,看起來好像及不上司儀.......



那個男的黑超鬼臉很有趣,看起來比那些女Model更有睇頭。



離開前到精品店走一走,不過乜都無買......



離場喇~


 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


後記:


好在我係買尊貴門票,
雖然貴得多,可是差不多完全唔駛排隊,
眼見所有鬼屋都排了一條長長的人龍,
大部份更標明要排一個鐘以上,
我就覺得真係物有所值了。


如果我只係買普通門票,即使我每個館都只需要排半小時,
但我玩晒八位個館,即係總共要排四小時!
天呀!我現在是九點四十五分左右離場,
如果加多四小時,豈不是差唔多兩點?


但係海洋公園只開到凌晨十二時,
咁即係買普通門票的朋友應該玩唔晒......


難得來玩,玩唔晒咁多間鬼屋就真係唔抵喇,
所以俾多D錢真係值得的~


不過呢個case,只係因為今日係星期六,一定勁多人,
如果平日去,我相信普通門票都可以玩得晒。


沒有留言:

張貼留言