2008年10月19日 星期日

2008年10月18日.睇小孖俠


今日(2008年10月18日),
去了九龍灣國際展貿中心的Star Hall,
睇08森美小儀歌劇團《小孖俠》。



我坐的位置是T32,十分好,
是路口位,完全唔怕前面被人遮住,
而且,我一直都覺得睇劇唔駛坐咁前,
坐得太前就唔可以一眼睇晒全個台所有角色.........
所以我一直都認為15-20行是最佳的距離~



除了森小歌劇團外,同一層還有其他活動。



得閒無事行去演講廳八卦一下。
說起來,上次睇卓庭妹妹的First Live就是在演講廳呢~



四處都貼滿紀念品的poster,不過我一件都無買。



由於我一早就已經到場,賣店仍未開門,連燈都未開......



後來,開始有人排隊,而燈也開著了~



開了燈,看上去的色彩鮮艷得多呢~



開始營業喇~
還被我目擊到野蠻師奶買錯貨,
怒罵售貨員唔肯換貨事件.......



這些MA GUN,只是電話繩,會否貴了一點呢?
我還聽到旁人說:「車!睇Poster仲以為係玩具槍!」



傳說中,屯積了大量死貨的詩集.........



食蕉們開始set場,大家亦準備排隊入場。



入場喇!



不少歌星都有送上祝賀花牌~



花牌上的其中兩個名字,今日亦有到場睇show。



其中一個,就是阿奴~



另一個就是嘉姐,被傑傑遮住左.........



今年的場刊封面幾精美,完show時,
卻發現有人把場刊遺留留下來,結果我一併取走,
而家我手頭上有三本場刊呢~



這就是今次的舞台了...........



開show喇!


 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
至於歌劇團的故事及其他相片,暫不在此貼出來,
留待今年歌劇團完結後才post出來吧,費事在此爆晒D劇情出來......


 


沒有留言:

張貼留言