2009年5月10日 星期日

北京之旅.第五天 (二)


離開茶博士家後,我便走到街上看看。
橋上掛著三個大紅燈籠,上面寫著「唐人街」,
在中國人的地方,唐甚麼人街?



附近有一個名為中華民族園的地方。



園內有一個博物館,不過無時間睇喇~



之後我們去做腳底按摩,幫我按摩的,
是一個皮膚黑黑,來自哈爾濱的小女孩,
聽說她來北京主要是為了讀書,也在此做了五年。



這裡有很多關於國家隊以及國家運動員的東西。



午飯時間,今次來到一間日本料理。



看上去不錯吧!老實說,咁多餐之中,最合我胃口就係呢餐。



男廁格和女廁格並排,
聽到旁邊有人小便的水聲,會否感到尷尬?



北京的街道十分清潔,我最多見過同一條街,
有四個人掃地,而且傳單招紙也會有專人撕走。



下一站,來到一個老翻商場shopping,內裡乜都有,
日本動漫Figure、Wii主機、Wii Fit、NDS game都有老翻。



我對於老翻興趣不大,所以索性自己去其他地方。



呢條街有好多食店,有些看起來更十分高級。



之前也說過,北京街上經常都會見到一些藝術品,
就連一幅小小的草地,都很有特色呢~



天氣太熱,所以走進Starbucks買杯野飲,睇下跟香港有沒有分別。



呢杯野莓星冰樂是新出品,但香港好似之前都出過。



店內的人,看起來都比較光鮮,
之前咁多日都唔見有靚女,但竟然在此已經見到兩三個!



街頭亂拍拍



剛剛飲完Starbucks,無胃口再食喇,
好想試,早知頭先唔飲啦......



阿叔執膠樽賣,小朋友拿樽蓋玩。



大陸公安的座駕,看起來蠻有型的說!


 


--------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


沒有留言:

張貼留言