2009年5月10日 星期日

北京之旅.第四天 (一)


第四日的第一個行程,
就是在全球享負盛名的「同仁堂」了。



相信呢間同仁堂賺唔少錢,
因為全座大廈都裝修得十分華麗。



最後,我阿媽買左三千幾蚊藥,
希望會有用啦~



之後,去呢間承美守信買手信。



我覺得呢間野都賣得幾貴,
不過算啦,費事又要抽時間搵其他地方買手信。



下一站就係睇神獸貔貅的介紹。
由於唔俾影相,所以我乜都無影呀~



居高臨下的影一張相,見到下面有好多旅行團排隊來睇貔貅呀!



午飯時間,港.....港式私房菜...... =_=
我自己返香港食都得啦.......



由於不太合胃口,所以吃了一點便四處走走。



這裡有點像香港的尖沙咀,
附近全都是商業大廈,也有一些外國名店。



下一個目的地,是著名景點--天壇。



天氣勁熱,見到條路咁長,真係不太想行......



呢個就係古時皇帝求神的地方。



影相留念是指定動作吧~



接下來還有幾座廟......



不過我全部都忘記晒入面拜乜.......



噢...... 又一條大直路.......



轉眼間就行晒成條路。



又是拍照的時候了。



最後,睇埋呢座唔知乜野,就離開天壇了。


 


--------------------------------------------------------------------------------
(待續)


 


 


沒有留言:

張貼留言