2014年11月17日 星期一

簡單報告,HKT48香港演唱會,已成功購票!


今日是HKT48香港演唱會優先購票的大日子,
早前成功通過AKB48香港專門店抽選的話,便可獲得購票資格。

這次是48系第一次在香港舉行的正式演唱會,
(「活力香港」的迷你演唱會或C3舉行的舞台表演不算是正式演唱會...)
作為一個48系的飯,假如不是完全不推HKT48的話,
相信都會有興趣去支持一下吧~?

獲得購票機會之後,不要以為可以安心等睇演唱會,
因為還有更難的一關,那就是要搶位置......

門票在上午十時正式開售,
由於以前有一些搶演唱會門票的經驗,
所以今天早已向公司請了半日假,安坐家中等到十時正.....

十時正,門票正式開售,當我成功Load到入去之後,
已經去到第九行,而當我選擇第九行中間位置按下確定之後,
系統顯示位置已經被人選了,於是我立即再選第十行中間,
這次很幸運地,成功購買到了~



雖然這是一個不前不後的尷尬位置,
不過好歹也是中間位,算是不錯的位置了吧~






12 則留言:

  1. 一來場館應該不太大,二來比起很多團友算不錯...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 麥花臣真係唔大,其實就算坐到最後都唔會太差。

      刪除
  2. 我只有羡慕和妒忌啊!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者你可以咁諗,純粹以欣賞演唱會來講,黃段中間真係最好,因為可以睇晒成個舞台。堂座觀眾應該又要玩、又要跳、又要Mix,未必適合你......

      刪除
  3. 好歹是堂座,是很好很好的位置了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得堂座都未必好,左右兩邊的位置,可能睇得仲差過黃段

      刪除
  4. T字台中間位!
    超正位置咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家再諗真D,我覺得今次個位置算係非常好,正正係天橋中間,睇天橋又得,睇主舞台亦得,睇細舞台都得~

      刪除
  5. 當天10點冇時間上去果到...
    去到11點有空時已經冇咩好位了
    於是索性去到6點才買。。。
    結果就坐藍區的Row G....
    看得到有成員在我面前已經心滿意足啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實11點應該還有不少好位,起碼還能夠買到黃區,
      不過既然你都不介意藍區,那就沒關係了......

      刪除