2014年12月24日 星期三

平安夜,毒男宜留在家~


今晚是平安夜......

由今晚開始,之後兩日都是難得的公眾假期,
作為一個毒男、廢宅,這種日子最好就是安坐家中,
好好補回平時沒時間看的動畫、漫畫、公演、演唱會、番組~
又或者玩玩MH4G、P&D、AKB48音GAME、白貓、LINE RANGER......

不知各位又會怎樣渡過呢?
約朋友去街?拍拖?

怎樣也好,如果打算飲酒,請自制一下,
因為不論男女,只要飲醉的話,或多或少都會有損失......
尤其是女生,不要因為節日浪漫氣氛而隨便幹一些平時不會幹的事啊!

至於我自己呢?
我這兩天都會乖乖的留在家中~
好好享受不用上班的日子......






8 則留言:

  1. 宅伯如我,當然係房渡過XD

    回覆刪除
  2. 我放假都係宅在家多,食飯打機訓覺XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果返工已經出左街,咁收工就可以順便去街,
      但放假唔駛出街,咁就儘量都唔想出門口,
      所以我都好少放假約人去街......

      刪除
  3. 其實我又覺得不是毒,香港好像看什麼都很負面...
    正如我有家室的朋友,要供樓、陪老婆仔女、日日OT,殊不知幾羡慕我們的"毒"...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D真係「你睇我好,我睇你好」啦.....
      我都好羨慕有人可以陪老婆仔女.......

      刪除