2012年2月24日 星期五

最近...... 完全混亂了~


最近除了本身有兩份工作之外,友人叫我幫手接一份Design的工作,
他說那份工作只是一些學生的Project,非常簡單,結果......

交功課之後,個阿Sir改完又改、改完又改、改完又改,
痴你個筋!今時今日學生的功課竟然要出動專業的Designer幫手,
而且阿Sir都仍然覺得唔滿意,一時又改顏色,一時要換圖,
次次都只係一些雞毛蒜皮的小改動,完全浪費時間!

某個Blog友話唔見左本Game Next,要我將份稿Send俾佢,
不少人都知道我早前壞電腦,很多稿都沒有了,
所以要花點時間找回來,結果那Blog友看到我留給其他人約交收的聯絡電話,
於是日日打電話來問我幾時俾到佢,而且態度好差:
「幾時回覆我呀!?幾時回覆我呀!?我問你幾時回覆我呀!?」

好在最後搵到份稿,已經send左俾佢,希望佢以後唔好再打電話來啦....... =_=

近排因為收了很多25th的店特回來,不少人都想要,
於是收到大量查詢,本來都沒有甚麼問題,但我去開的Forum不知何故,
最近收到的訊息經常無故消失,結果很多約好了的交收都沒有記下來,
這幾天經常收到一些朋友的電話,話約左我今日交收,問我幾時到.......

我都唔記得自己約左你,點交收呢?

不過有些卻是自己的過失,就好像今晚,本來約了某Blog友交收CD的,
但因為我帶漏了,所以害那位Blog友從粉嶺來到旺角,卻白行一趙,實在非常非常抱歉......

另一件更大的死罪,我記錯了柏木由紀採訪的截止申請日期......
結果遲了一天才回覆採訪的邀請,希望可以通融一下吧.......



稍為說一件開心一點的事,關於乃木坂46的封入生寫,
總共33款,我早已打算全部制霸,如今在我手上的,雖然只有三張,
但有四張之前已Bid了,而有三張將會從大勇兄手上交換回來,
還有今日也Bid了16張回來,即將在我手上的乃木坂封入,
總數達到26張~ 尚欠七張便集齊了~

如果各位抽到以下的成員,而你們又不要的,請讓給我吧~
生田絵梨花 (回收價$180)
生駒里奈 (回收價$180)
白石麻衣 (回收價$240)
市來玲奈 (回收價$80)
永島聖羅 (回收價$40)
西野七瀨 (回收價$90)
松村沙友理 (回收價$150)

此外,我有三張bid了相同,
分別是橋本奈奈未、櫻井玲香、高山一実,
如果想用我欠的來換我這三張也可以啊~

25/02/2012更新
市來玲奈、白石麻衣、永島聖羅、西野七瀨已入手~
另外,櫻井玲香已留給其中一位Blog友~


沒有留言:

張貼留言