2011年8月21日 星期日

第二次抽港版公式生寫真......


昨天因為工作繁忙的關係,沒有更新BLOG,
我從上午八時起床上班,一直至凌晨四時多才完成工作。


離開公司前,在AKB48香港專門店的官方facebook,
看見公式生寫的購買方法改變的通告,以往是上午十時才開售,
如今改為上午七時四十五分便已經開售!


而且為了杜絕炒家壟斷某一Team,
以往是可以自由選擇Team A、K、B、4,
如今只能隨機抽出一Team......


如果要我排幾個鐘,我就肯定唔會玩,
但我放工已經差不多五時,去到大約都是六時左右,
排一個小時多便可以開始買,再加上改變了玩法,
好像很有趣,於是便打算出去玩玩~



因為夜深,車程比想像中快,
到達現場只是五時三十分左右,
但現場已有百多人在排隊。


七時三十分開始派籌,我的籌號是123,
但聽說排在龍尾的人已經拿不到籌.......


自從上次買四包有四張優子,
我覺得我在抽生寫方面的運氣已用得七七八八,
所以我今次的目標,只是想抽一套仲俣,
我想,應該沒有太多人想要她吧~


我抽到一包A、一包K,
比較像樣的只有一張麻里子、一張佐江、一張指原,
其餘的都是一些在總選舉排名圈外的成員......


其實以手頭上的生寫,應該可以換到一套指原,
不過我今次的目標是仲俣,所以還是專心一點吧......


然而,由於Team 4的數量只有其他隊伍的三份一,
令Team 4有如Rare Item一樣,所以不少根本就唔推佢地的人,
都照樣搶Team 4,根本無人肯換仲俣俾我......


我曾經向別人提出我用麻里子 換 一張仲俣 + 一張內田真由美,
但佢都唔肯換俾我...... 於是開始放棄,改為儲齊手上的Under。


目標改變後,變得非常容易玩,
因為我幾乎每次都可以一張換兩張回來......


我買了兩包,本來應該只有十張,
但結果我竟然有十九張,而且更集齊四套,
最後手頭上剩下三張,更加三張都是同一個成員,
於是我用$20把最後一張買回來~


今次我買兩包,卻換齊了五套,但全部都是一些不值錢的成員,
而上次買四包,集齊優子、萌乃、拳王,但卻有大量散貨,
到底我今次和上次相比,哪一次看起來比較成功呢?


麻煩有玩開生寫的朋友,解答一下吧,
好讓我下次再玩的話,可以先制定一個更好的目標~


以下是我今次的成果,
由我換齊一套的先後次序來排列:







最後用$20購入的,便是左下角那一張~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言